Friday, March 16, 2018

Άνοιξα το μαγαζί μου στο Etsy, και τώρα?





Ανοίξατε μόλις το μαγαζί σας? Δείτε παρακάτω συμβουλές για πετύχετε την πρώτη σας πώληση και να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη επιχείρηση. 

Το να ανοίξεις το δικό σου μαγαζί στο Etsy χρειάζεται σκληρή δουλεία και αποφασιστικότητα και για πολλούς πωλητές αποτελεί ένα σημαντικό σημείο που πήρε καιρό να υλοποιηθεί
Παρόλο που το να ανοίγεις το μαγαζί σου στο Etsy είναι ένα μεγάλο κατόρθωμα το τι θα κάνεις μετά είναι εξίσου σημαντικό. Έχεις πλέον μια επιχείρηση είτε έχεις κάνει μια πώληση είτε όχι, επομένως καλό είναι να δημιουργήσεις ένα πλάνο δράσης προκειμένου να βοηθήσεις το μαγαζί σου να μεγαλουργήσει. Αντί να περιμένεις για τις πωλήσεις, λάβε δράση! Ακουλουθήστε τις επόμενες συμβουλές ώστε να πάνε όλα καλά!

Κερδίστε την εμπιστοσύνη του πελάτη

Όταν πρωτοανοίγεις το μαγαζί σου Etsy, έχεις το πρόβλημα ότι δεν έχεις χτίσει την φήμη σου. Μέχρι να κάνεις κάποιες πωλήσεις και να πάρεις αξιολογήσεις, είναι σημαντικό να καθησυχάσεις τους πελάτες σου ότι έχεις μια αξιόπιστη επιχείρηση που είναι έτοιμη να αναλάβει παραγγελίες.
Πρόσθεσε αντικείμενα
Ένα μαγαζί με καλό στοκ αντικειμένων δείχνει στο πελάτη ότι η επιχείρηση είναι σωστή. Βάλτε τον εαυτό σας στην θέση του πελάτη, ποιες οι πιθανότητες να αγοράσετε από ένα μαγαζί που έχει μόνο ένα αντικείμενο? Με το να έχετε αρκετά αντικείμενα στο μαγαζί σας επικοινωνείτε στους πιθανούς πελάτες σας ότι επενδύετε ενεργά στο μαγαζί σας επομένως βελτιώνετε την αξιοπιστία σας ως κατάστημα.
Όταν είστε στην αρχή μπορεί να μην έχετε ακόμα πολλά προϊόντα. Σκεφτείτε αν μπορείτε να μεγιστοποιήσετε των αριθμό των αντικειμένων σας με το να δημιουργήσετε ξεχωριστά listing για κάθε επιλογή που προσφέρετε. Για παράδειγμα αν πουλάτε πλεκτά σκουφάκια διαθέσιμα σε διάφορα χρώματα σκεφτείτε να βγάλετε φωτογραφίες και να δημιουργήσετε listing για το κάθε χρώμα ξεχωριστά.

Ενημερώστε τα Policies
Όταν οι πελάτες αγοράζουν από ένα μαγαζί με λίγες ή καθόλου πωλήσεις πρέπει να νιώσουν άνετα ότι η παραγγελία τους θα γίνει σωστά. Βοηθήστε τους να νιώσουν πιο άνετα με το να συμπληρώστε τα shop policies (συμπεριλαμβάνοντας και πληροφορίες για τις αποστολές και τα ταχυδρομικά).
Η προσοχή σας στις λεπτομέρειες θα δείξουν στους πελάτες οτι η επιχείρηση σας είναι σημαντική για εσάς και ότι έχετε ένα οργανωμένο σχέδιο για την έγκαιρη και ασφαλή παράδοση της παραγγελιάς τους.

Μοιράσου την ιστορία σου
Είσαι το μοναδικό άτομο που μπορεί να πει πραγματικά την ιστορία σου. Με το να προσθέσεις μερικές φωτογραφίες και μια προσωπική περιγραφή της δουλειάς σου στο About κομμάτι αντανακλά την αξιοπιστία σου στους αγοραστές.. Όταν δείχνεις πόσα σημαίνει για εσένα το μαγαζί σου στο Etsy, αυτό μπορεί ακόμα και να επηρεάσει ένα αγοραστή να ψωνίσει από εσένα
Οι αγοραστές θέλουν να ψωνίζουν από αληθινούς ανθρώπους, η ιστορία σας είναι το κομμάτι που κάνει το μαγαζί σας μοναδικό!
Απαντήστε γρήγορα στους πελάτες σας (αλλά και στους πιθανούς πελάτες σας)
Το να έχετε καλό customer service θα σας βοηθήσει να χτίσετε την αξιοπιστία σας. Το να απαντάτε έγκαιρα στις ερωτήσεις των αγοραστών θα τους βεβαιώσει οτι είστε διαθέσιμοι και αυτό ίσως βοηθήσει να γίνει η πρώτη σας πώληση (Διαβάστε το 5 Ways to Get Great Reviews για συμβουλές.)

Κάντε γνωστό το μαγαζί σας
Τώρα είναι η κατάλληλη στιγμή να μιλήσετε για την μάρκα σας. Ξεκινήστε δημιουργώντας θόρυβο σχετικά για την επιχείρηση σας και να βγάλετε προς τα έξω το μαγαζί σας.
Word of mouth
Οι πρώτες πωλήσεις συχνά έρχονται από άτομα που ξέρετε ήδη, επομένως αρχίστε να διαφημίζετε το μαγαζί σας σε γνωστούς και φίλους. (για πιο επαγγελματικό τόνο, μπορείτε να φτιάξετε και να μοιράσετε τις επαγγελματικές σας κάρτες.) Το να λέτε σε άτομα που γνωρίζετε είναι ένας καλός τρόπος να ξεκινήσετε να νιώθετε άνετα να μιλάτε με οποιονδήποτε μπορεί να ενδιαφέρετε.  Για συμβουλές στο πως να μιλάτε για το μαγαζί σας δείτε εδώ How to Talk Confidently About Your Business.
Social media marketing
Ξεκινήστε να χτίζετε την online παρουσία της μάρκας σας με την δημιουργία λογαριασμών σε δημοφιλή social media όπως τα Instagram, Facebook, Pinterest, ή το Twitter. Αν και δεν χρειάζεται να είστε ενεργοί σε κάθε πλατφόρμα (καλυτέρα να εστιάσετε σε ένα ή δυο) μπορεί να θέλετε να χρησιμοποιήσετε το χρόνο αυτό για να εξερευνήσετε κάθε κανάλι και να διαλέξετε αυτό το οποίο ταιριάζει καλύτερα στην επιχείρηση σας.  Αν έχετε αμφιβολίες ξεκινήστε με το social media που νιώθετε ποιο οικεία . Διαβάστε το  How to Promote Your Shop on Social Media  για να ξεκινήσετε.

Μετρήστε την επιτυχιά σας
 
Μελετήστε τα στατιστικά σας
Τα Stats του μαγαζιού σας προσφέρουν πολλές χρήσιμες πληροφορίες ακόμα και αν δεν έχετε κάνει ακόμα μια πώληση.  Κοιτάζοντας τα views και την απόδοση των διάφορων keywords μπορείτε να δείτε ποια προϊόντα σας είναι πιο δημοφιλή στους καταναλωτές αλλά και πως τα βρίσκουν. Μικρές αλλαγές βασισμένες στο τι μαθαίνετε από τα stats μπορούν να βελτιώσουν τα listing σας αλλά και το SEO. Επίσης μπορείτε να τσεκάρετε για διακυμάνσεις όταν ποστάρετε στα διάφορα social media. 

Πρόοδος με την πάροδο του χρόνου
Η λειτουργία ενός μαγαζιού στο Etsy είναι μια διαδικασία συνεχούς μάθησης. Όσο νωρίτερα το αποδεχθείτε, τόσο καλύτερα θα προετοιμασμένοι θα είστε για να κάνετε βελτιώσεις στην επιχείρηση σας. Όταν βλέπετε το μαγαζί σας σαν μια διαρκή διεργασία για βελτίωση, αυτό θα σας βοηθήσει να εξελίχθητε και να επιτύχετε.

Δειτέ το αρθρο στα αγγλικά εδω

No comments:

Post a Comment

Thank you for your lovely words ♡

Pin It button on image hover