Fresh shop: LightBluePhotography

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο η Μαρία αποφάσισε να ανοίξει το δικό της μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το LightBluePhotography!
Fresh hello to everyone with a fresh shop! About a year ago, Maria decided to open her own etsy shop! Today we will get to know the story behind LightBluePhotography!



Μίλησέ μας για σένα.
Είμαι η Μαρία του LightBlue Photography, Fine Art Εκτυπώσεις και θήκες κινητών iPhone. Γεννήθηκα και ζω στην όμορφη Ελλάδα. Όπου και αν γυρίσεις βλέπεις «φως και μπλε», εξου και το όνομα του μαγαζιού μου. Δυο συστατικά που είναι απαραίτητα για την ευτυχία μου! Μου αρέσει πολύ να ταξιδεύω και έχω ήδη δει 29 χώρες μακρινές και ιδιαίτερες, αλλά κάθε φορά που επιστρέφω στη χώρα μου πάντα αισθάνομαι ότι είναι η ομορφότερη! Γι αυτό και όλες μου οι φωτογραφίες είναι από την Ελλάδα. Η έμπνευση και η δημιουργία εικόνων ήταν πάντα στο μυαλό μου και στα μάτια μου…και έτσι μετά από χιλιάδες και χιλιάδες φωτογραφίες ήρθε τελείως φυσικά η απόφαση να ασχοληθώ σοβαρά με αυτό που αγαπούσα πολύ.
Tell us about you.
I'm Maria of LightBlue Photography, Fine Art Prints and iPhone Mobile Cases. I was born and still living in Greece. In my country, wherever you may look, you see "light and blue", which are the key ingredients necessary for my happiness. Furthermore that’s how my shop got his name. I like traveling very much and I have already been to 29 countries far and wide, but every time I get back to my country, I always feel it is the most beautiful of all! That's why all my photos are from Greece. The inspiration and the capture of images were always in my mind ... and so after thousands of photos I finally decided that I had to take my favourite occupation to a new, professional level.


Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του Etsy;
Στον κόσμο του Etsy μπήκα μετά από προτροπή των φίλων μου ότι έπρεπε πια να κάνω κάτι με αυτό το πάθος που έχω για τη φωτογραφία και σε συνδυασμό με την ψυχική κούραση μετά από παρά πολλά χρόνια δουλειάς σε διαφόρους τομείς του ιδιωτικού τομέα, γεννήθηκε το LightBlue Photography! Αισθάνομαι πολύ περήφανη για αυτή μου την προσπάθεια! Δε φανταζόμουν πόσο πολύ ερωτευμένη θα ήμουν με το μαγαζί μου, το πόσες ευκαιρίες έχεις για επικοινωνία με ανθρώπους απ όλον τον κόσμο και πόσο ενδιαφέρον είναι όλο αυτό! Έχω αποκτήσει μια φίλη από την Καλιφόρνια μετά από μια πώληση! Μου έστειλε ευχητήρια κάρτα τα Χριστούγεννα και με άγγιξε τόσο πολύ αυτή η κίνηση! Πόσο όμορφο είναι να ξέρεις ότι κάποιος στην Αμερική έχει το δικό σου πίνακα στον τοίχο του, να έχει εικόνες δίκες σου, αγαπημένες, από την χώρα σου και να του δημιουργεί συναισθήματα ανάλογα με τα δικά σου…Τα Χριστούγεννα μια κοπέλα από τη Κίνα που ζει στο Τέξας αγόρασε το ημερολόγιο μου με θέμα «Ελλάδα»! Πόσο πιο όμορφα να νοιώσει κάποιος για τη μαγεία του Etsy? 
How did you decide to enter the world of Etsy?
I came to In the world of Etsy after a friend's suggestion that I should do something with this passion for photography and in combination with mental fatigue after many years of work in the private sector, LightBlue Photography! I am very proud of this effort! I could not imagine how in love I would be with my shop, how many opportunities I would be given to communicate with people from all over the world, and how interesting it is! Not to mention that I've gotten a girl friend from California after a sale! She sent me a Christmas card and that move really touched me! How beautiful it is to know that someone in America has your own painting on his wall from your own country, and create feelings for him according to yours … At Christmas a girl from China living In Texas bought my calendar on "Greece"! How much more beautiful can anyone feel about the magic of Etsy?


Επόμενος στόχος σου;
Τα σχέδια και τα προτζεκτ δεν σταματούν μέσα στο μυαλό μου! Κάποιες φόρες δε μπορώ να κοιμηθώ από την τόση ενεργητικότητα που έχω και με ανησυχώ, χαχα! Οι μελλοντικοί μου στόχοι είναι να επεκτείνω το LightBlue Photography. Θέλω να αποτυπώσω τις φωτογραφίες μου και σε άλλα αντικείμενα εκτός από το χαρτί ή τις θήκες κινητών που ήδη έχω, όπως πχ σε ύφασμα, μαντήλια, τσάντες και διάφορα άλλα χρηστικά αντικείμενα. Θα ήθελα να γνωρίσουν όσο περισσότεροι γίνεται το μαγαζί μου και μέσα από αυτό την υπέροχη Ελλάδα! Να τους ταξιδεύουν οι φωτογραφίες μου όπως με ταξιδεύουν και έμενα! Να αγαπήσουν τη χώρα μου και γιατί όχι να γίνω εγώ η αιτία να την επισκεφτούν κάποια μέρα! Το σίγουρο είναι ότι θα περάσουν ωραία! Ένα μακρινό όνειρο είναι να μπορώ κάποια στιγμή να ασχολούμαι μόνο με τις φωτογραφίες μου και να ζω στο δικό μου φανταστικό και ηλιόλουστο κόσμο!
Your next goal?
I can’t stop working on new projects in my mind! Sometimes I can not even sleep from the energy I have. My future goal is to expand LightBlue Photography and to capture my photos on other items besides the paper or cellular cases I already have, such as cloth, handkerchiefs, handbags, and other useful items. I would like to promote my work and through that the beauties of my country! I consider my work as a very helpful way to make people from all over the world to travel mentally in Greece and fall in love with the landscapes, until they decide to turn this mental trip into a real one, and that surely would be fantastic! I hope that one day I will be able to depend myself solely on my shop (financially at least) and be able to continue creating beautiful artwork, inspired by the light and beauty my country provides. 


Βρείτε την Μαρία εδώ/Find Maria here: etsy, fb, insta,

Ραντεβού τον επόμενο μήνα!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε!
See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!
Tasos