Fresh shop: AbracadabraAndStuff

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο η Πέννυ αποφάσισε να ανοίξει το δικό της μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το AbracadabraAndStuff!
Fresh hello to everyone with a fresh shop! About a year ago, Penny decided to open her own etsy shop! Today we will get to know the story behind AbracadabraAndStuff!



Μίλησέ μας για σένα.
Ας ξεκινήσω από τα βασικά: Είμαι η Πέννυ, είμαι interior designer και ζω μια μάλλον κανονική ζωή, που κοιτάζω να την εμπλουτίζω με τις δικές μου πινελιές τρέλας, ονείρων, εμμονών και επιθυμιών. Η μεγαλύτερή μου όμως έμπνευση είναι τα δυο μου παιδιά, που μου θυμίζουν βασικές αξίες για τη ζωή, όπως πόσο σημαντικό είναι να εστιάζεις στη πηγή και να ακολουθείς το ένστικτό σου. Εμπιστεύτηκα τη «γνώση» τους και αφέθηκα. Έφτιαχνα για φίλους, για μένα και αργότερα για τα παιδιά, έφτιαχνα..έφτιαχνα διάφορα. Θέλοντας μια μέρα να ανακυκλώσω μια άχρηστη πολυθρόνα ΙΚΕΑ – προσπαθώ να υποστηρίζω το recycling & upcycling- χρησιμοποίησα το ύφασμα και το γέμισμα της. Σε λίγες ώρες έφτιαξα μαζί με τα παιδιά σαν δημιουργικό παιχνίδι μια υφασμάτινη κούκλα,η οποία ακόμα τριγυρνά στο σπίτι μας.
Ακολούθησαν και άλλες..Όσο έμπαινα σ’ αυτό το κόσμο, μαγευόμουν! Και έτσι... τσίκι τι κλόνγκ! Οι σπουδές και η δουλειά μου καλλιέργησαν την αισθητική και την ανησυχία μου να υπάρχω σε ένα «κόσμο» δημιουργικό. Η Abracadabra & stuff δεν είναι τίποτα άλλο από μια φυσική εξέλιξη όλων αυτών των χρόνων που πειραματίζομαι και «χρησιμοποιώ» τα χέρια μου. Το τραπέζι- στούντιό (!) μου βρίσκεται στο πιο ιδιωτικό δωμάτιο του σπιτιού. Όοχι, στο μπάνιο... στο υπνοδωμάτιο! Είναι θέμα χρόνου να εξοστρακιστεί το κρεββάτι... ή εγώ! Έχω έναν υπομονετικό άντρα που νομίζω ότι μια από τις επόμενες φορές που θα με ακούσει να ράβω βράδυ με τη ραπτομηχανή, θα μου ράψει τα δάχτυλα ! (σε συνεργασία με κάποιον γείτονα).
Tell us about you.
Let's start with the basics: I'm Penny, I'm an interior designer and I live a normal life, which I try to enrich with my own crazy touches, dreams, obsessions and desires. But my greatest inspiration are my two children, who remind me which are the most important values of life, such as how important it is to focus on the source and follow your instincts. I trusted their "knowledge" and let it go. I was making dolls for friends, for me and later for my kids, I was making ... and making many things. One day I wanted to recycle a useless armchair from IKEA - I try to support recycling & upcycling- so I used the fabric and the stuffing. In a few hours I created with my kids, as creative play, a fabric doll, which still wanders around our house. And then I made more... As I walked into this world, I was charmed! And so ... abra cadabra! My studies and my job helped me to grow aesthetics and my concern to exist in a creative "world". The Abracadabra & stuff is nothing more than the natural evolution of all these years of me experimenting and 'using' my hands. My studio table is located in the most private room in the house. No, not in the bathroom ... in the bedroom! It is a matter of time to remove the bed ... or me! I have a patient man but I think one of the next times that will hear me sewing with the sewing machine in the middle of the night he will sew my fingers! (In collaboration with a neighbor).

 
Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του Etsy; 
Το Etsy μου ήταν γνωστό και πάντα θαύμαζα (και ζήλευα!) κάποιους δημιουργούς. Όταν συνειδητά αποφάσισα να μου δώσω μια ευκαιρία, είδα ότι δεν ήταν τόσο πολύπλοκο όσο αρχικά φοβόμουν να ανοίξεις ένα μαγαζί και νά ‘το, το έστησα! Όσο έψαχνα να καταλάβω πώς λειτουργεί, ενθουσιάστηκα πολύ με όλες τις δυνατότητες που προσφέρει και με το γεγονός ότι αποτελείς μέρος μιας ευρύτερης δημιουργικής κοινότητας.
How did you decide to enter the world of Etsy?
I knew Etsy and always I admired (and envied!) some creators. When I consciously decided to give myself a chance, I noticed that it was not as complex as initially was afraid it would be to open a shop, so I opened mine! As I was trying to understand how it works, I was  excited with all the features it offers and with the fact that you become a part of a broader creative community.


Επόμενος στόχος σου;
Ου... είναι πολλοί, μιας και αισθάνομαι ότι έχω πολύ δρόμο να διανύσω ακόμα. Σίγουρα, αυτό που κατ’ ουσίαν με ενδιαφέρει είναι να καταφέρω να προσφέρω ένα άρτιο, τελικό προϊόν, όχι υπερβολικά επιτηδευμένο, το οποίο καταφέρνει να επικοινωνήσει στον κάτοχό του δικά μου κομμάτια και να προσφέρει λίγη «μαγεία» στη ζωή του. Δεν θα έλεγα όχι βέβαια και για ένα χώρο εργαστηρίου... έτσι, για να απλωθώ! 
Your next goal?
Wow... they are many, as I feel I have long way to go. Sure, what essentially interests me is to be able to offer a perfect finished product, not too pretentious, which manages to communicate to its owner my own thoughts and offer him a bit of "magic" in his life. Of course, I wouldn't say no to having a workshop... just to have more space!


Βρείτε την Πέννυ εδώ/Find Penny here: etsy, fb, pin, insta

Ραντεβού τον επόμενο μήνα!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε!
See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!
Tasos