Fresh shop: EfthimiaPapierMache

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο η Ευθυμία αποφάσισε να ανοίξει το δικό της μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το EfthimiaPapierMache!
Fresh hello to everyone with a fresh shop! About a year ago, Efthimia decided to open her own etsy shop! Today we will get to know the story behind EfthimiaPapierMache!


Μίλησέ μας για σένα.
Γεια σας! Το όνομα μου είναι Ευθυμία αλλά οι πιο πολλοί με φωνάζουν Έφη. Tον περασμένο Αύγουστο ήρθε η στιγμή να μπω κι εγώ στον κόσμο του Etsy δημιουργώντας το EfthimiaPapierMache, papier mache handmade objects for kids & family / Χειροποίητα αντικείμενα από χαρτί & χαρτοπολτό. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Από τότε που ήμουν παιδί είχα δημιουργικές ανησυχίες, και πάντα ήμουν πιο χαρούμενη όταν έφτιαχνα κάτι με τα χέρια μου, χάρισμα ίσως που πήρα από τον πατέρα μου και από τον παππού μου. Μαθήματα ζωγραφικής στη Χ.Α.Ν.Θ. και στο Εργαστήρι, μαθήματα για κόσμημα, βιβλιοδεσίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών και web design, πολλές χειροτεχνίες, πάντα κάτι για να εκφράζομαι δημιουργικά. Έτσι σπούδασα γραφιστική στη σχολή ΑΑS στη Θεσσαλονίκη. Δούλεψα για πολλά χρόνια σε αξιόλογα δημιουργικά γραφεία στη Θεσσαλονίκη με υπέροχους ανθρώπους. Όμορφα χρόνια πολύ δημιουργικά με γνώσεις κι εμπειρία. Αγαπούσα όμως πάντα να φτιάχνω πραγματάκια με τα χεράκια μου. Έχω ασχοληθεί με αρκετά υλικά και τεχνικές: πολυμερικό πηλό, πηλό, τσόχα, κατασκευή κοσμημάτων, decoupage. Αυτό όμως το υλικό που αγαπώ περισσότερο είναι το χαρτί και ιδιαίτερα ο συνδυασμός χαρτί και χρώμα. Γνώρισα τη τεχνική του papier mache (μασημένο χαρτί) μέσα από ένα βιβλίο για χάρτινες κατασκευές και αυτό ήταν! Έρωτας με μια ματιά! Άρχισα να ψάχνω, να διαβάζω, να κατασκευάζω, να πειραματίζομαι, να διορθώνω, να εξελίσσομαι και να χτίζω έναν καινούριο κόσμο γύρω μου μοναδικό, χαρούμενο και πολύχρωμο: φιγούρες, ανθρωπάκια, ζωάκια, κουτιά μικρά & μεγάλα, διακοσμητικά αντικείμενα, αντικείμενα για παιδιά, χρηστικά αντικείμενα για το σπίτι, κοσμήματα. Δεν μπορώ να φανταστώ κάτι που να μην μπορώ να φτιάξω με τις εφημερίδες μου, τα χαρτιά μου, τα χαρτόνια μου, την κόλλα μου, τον χειροποίητο χαρτοπολτό μου (μαγική συνταγή) και φυσικά τα αγαπημένα μου χρώματα, ακρυλικά, τέμπερες, κραγιόνια, παστέλ. Μου αρέσει επίσης να συνδυάζω το χαρτί με άλλα υλικά και να ασχολούμαι με mixed media τεχνικές. Το 2006 μετακόμισα στη Ρόδο όπου ζω με τον σύζυγο μου και τα δυο μας μικρά κοριτσάκια. Δούλεψα κι εδώ ως γραφίστρια αλλά δεν σταμάτησα να φτιάχνω με πολλή αγάπη και δημιουργικότητα τις χειροποίητες χάρτινες κατασκευές μου. Το 2014, έχοντας πια την ανάγκη να τις συγκεντρώσω και να οργανωθώ, γιατί ήταν και είναι πολύ δύσκολο με δύο παιδιά μικρά να βρεις χρόνο, ξεκίνησα να φωτογραφίζω τα αντικείμενα μου, να γράφω τα κείμενα και να φτιάχνω την ιστοσελίδα μου, www.efthimiapapiermache.eu η οποία λειτουργεί ως portfolio και blog και παραπέμπει φυσικά και στο shop. Και στη συνέχεια ολοκλήρωσα και το μαγαζί μου στο Etsy.
Tell us about you.
 

Greetings everyone! My name is Efthimia, but most people call me Efi. Last August I decided to enter the world of Etsy, creating EfthimiaPapierMache, papier mache handmade objects for kids and family. Born and raised in Thessaloniki, I had a creative mind since I was a child, always joyful to make things by hand, something I probably inherited by my grandfather and father. Starting with painting lessons in X.A.N.Th and the Ergastiri, jewellery making lessons, bookbinding, computer and web design; always something was up so I could express myself. That was when I decided to study graphic design in AAS in Thessaloniki. Furthermore I worked for many years in remarkable creativity agencies in my hometown, among wonderful people and as wonderful years went by I was filled with creativity, wisdom and experience. I always loved to make things with my hands, and that’s the reason I experimented with so many different materials and techniques, such as polymer or plain clay, felt, jewellery, and decoupage. Most of all, I liked working with paper, especially when combined with colour. I got familiar with papier mache from a book about paper creations and that was it; Love at first sight. I immediately started searching. reading, constructing and experimenting, so as to build and develop my whole new world, unique, happy and colourful; filled with figures, animals, little and big boxes, ornaments, objects for children or the household, and jewellery as well. I can’t even imagine something I can’t do with my newspapers, papers, cardboards, glue, my handmade paper pulp which is my little magic recipe, and of course my favourite colours, acrylics, crayons and pastels. I also like combining paper with lots of other materials and work with mixed media techniques. In 2006 I moved to Rhodes, where I now live with my husband and my two precious daughters. I worked here as a graphic artist, but never have I stopped making my favourite handmade pieces of artwork, always with passion and creativity. In 2014, realizing that I have to get my artwork organised, due to the fact that it was hard for me to find time while being a mother of two, I decided to take photos of my creations, to write texts and finally make my own website www.efthimiapapiermache.eu , which works not only as a portfolio and a blog, but also points out the way to my e-shop. And that’s how I completed my Etsy e-shop!
 

Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του Etsy;
Κατά καιρούς παρακολουθούσα sites όπου ήθελα κι εγώ να “ανεβάσω” τη δουλειά μου για να τη δει ο κόσμος και να με γνωρίσει καλύτερα. Ψάχνοντας αρκετά λοιπόν, βρήκα το Etsy. Ήταν αυτό που ήταν πιο κοντά σε μένα και μπορούσε να υποστηρίξει τη δουλειά μου. Αλλά αυτό πιστεύω θα φανεί περισσότερο με τον χρόνο.
How did you decide to enter the world of Etsy?
Occasionally watched sites that like to "upload" my job to see the world and get to know better. Finding enough then, I found Etsy. It was closer to me and could support my work. But I believe it will be seen more with time.




Επόμενος στόχος σου;
Σίγουρα το μαγαζί μου να γίνεται ολοένα και καλύτερο και να γνωρίσει εμένα και τα αντικείμενα μου περισσότερος κόσμος, και να αυξήσω τις πωλήσεις μου με πολλή δουλειά, γνώση, υπομονή και επιμονή. Βραχυπρόθεσμος στόχος, και πάντα σε σχέση με το χρόνο που μου αφήνουν τα παιδάκια μου γιατί πάνω απ’όλα είμαι και μαμά, είναι με τη συμπλήρωση του χρόνου να φτάσω τα 100 αντικείμενα και παραπάνω. Μακροπρόθεσμα θα ήθελα να φτάσω σε ένα επίπεδο πωλήσεων που να μου εξασφαλίζει ένα σταθερό εισόδημα κάνοντας αυτό που αγαπώ. Έχω πάρα πολλές ιδέες στο μυαλό μου που θέλω να υλοποιήσω. Ελπίζω να τα καταφέρω. Μείνετε συντονισμένοι!
Your next goal?
 

Definitely my shop to become increasingly better and get to know me and my objects more people and increase my sales with lot of work, knowledge, patience and perseverance. Short-term goal, and always in relation to the time they leave me my kids because above all I am mom, is the completion time to reach the 100 items and above. In the long term I would like to get to a sales level which guarantees me a steady income doing what they love. I have too many ideas in my head that I want to materialize. I hope I will make it. Stay tuned!




Βρείτε την Eυθυμία εδώ/Find Efthimia here: etsy, fb, pin, twitter, insta , web 

Ραντεβού τον επόμενο μήνα με νέο φρέσκο μαγαζί!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε!
See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!
Tasos