Fresh shop: GalelBags

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο η Ελένη αποφάσισε να ανοίξει το δικό της μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το GalelBags !
Fresh hello to everyone with a fresh shop! About a year ago, Eleni decided to open her own etsy shop! Today we will get to know the story behind GalelBags!


Μίλησέ μας για σένα. 
Ονομάζομαι Ελένη και μένω στο πανέμορφο Bath της Αγγλίας με την σχεδόν 3χρονη κόρη μου και τον σύντροφο μου. Μετακομίσαμε πρόσφατα οπότε μπορώ να πω οτι ακόμα είμαστε σε φάση προσαρμογής. Η ενασχόλησή μου με τη δημιουργία ξεκίνησε πριν απο περίπου 6 χρόνια στην Αγγλία. Τότε έκανα το μεταπτυχιακό μου στην Γεωπληροφορική (GIS) και παράλληλα άρχισα να ασχολούμαι με τη φετρίνα φτιάχνοντας χριστουγεννιάτικα στολίδια και χριστουγεννιάτικες κάλτσες. Ενώ για μια 15ετία δούλευα ως τεχνικός υπολογιστών, οι βελόνες και το ράψιμο δεν μου ήταν ποτέ άγνωστα. Η μητέρα μου έραβε σε επαγγελματικό επίπεδο άλλωτε σαν ελεύθερη επαγγελματίας (δημιουργώντας τη δική της σειρά ρούχων και φτιάχνοντας κοστούμια για παιδικές παραστάσεις) και άλλωτε σαν υπάλληλος σε μονάδες παραγωγής ρούχων. Επίσης, πέρναγα αμέτρητες ώρες στο στούντιο της θείας μου που είναι ακόμα και τώρα ενεργή μοδίστρα. Μπορώ να πω οτι το ράψιμο ήταν μια κρυφή αγάπη που δεν είχα συνειδητοποιήσει οτι είχα και σιγά σιγά διεκδικούσε περισσότερο χρόνο στην καθημερινότητα μου. Η τελευταία 5ετία ήταν πολύ έντονη δημιουργικά αλλά και προσωπικά. Λόγω της οικονομικής κρίσης αλλά και προσωπικών ανυσηχιών, μετακομίσαμε με το συντροφό μου απο την Αγγλία στην Ελλάδα όπου συνέχισα να ασχολούμαι με τα χριστουγεννιάτικα και πασχαλινά είδη και σιγά σιγά με τις tote τσάντες. Εγινα μητέρα και πολύ σύντομα μετακόμισαμε στην Κύπρο. Εκει άρχισα να ασχολούμαι αποκλειστικά με τις τσάντες τις οποίες λατρεύω. Η εμπειρία του να έχεις μωρό και η ιδιαίτερη σημασία του να έχεις τα χέρια ελέυθερα με έκανε να εστιάσω στην τσάντα πλάτης. Και έτσι έβγαλα το πρώτο δικό μου σχέδιο, την τσάντα πλάτης η οποία μέχρι στιγμής έχει πολύ καλή ανταπόκριση. Ιδιαίτερα στην Αγγλία που πλέον ζούμε. 
Tell us about you.
My name is Εleni and I live in beautiful Bath, England with my almost 3 year old daughter and my partner. We moved recently so I can say that we are still in the adjustment phase. My involvement with the creation began about six years ago, in England. Then I was doing my Masters in GIS and meanwhile I became involved in the felt making of Christmas ornaments and Christmas stockings. As for 15 years I worked as a computer technician, needles and sewing was not unknown to me. My mother was sewing professionally as a freelancer (creating her own line of clothes and making costumes for children's performances) or as an employee in cloth industry. Also, I spent countless hours in my aunt's studio who is an active dressmaker. I can say that sewing was a hidden love that I did not realize that I had and slowly claimed a spot in my daily life. The last 5 years have been very strong creatively and personally. Due to the economic crisis and personal worries, we moved with my partner from England to Greece where I continued to work with Christmas and Easter items and slowly with tote bags. I became a mother and we soon moved to Cyprus. There I began to work exclusively with bags which I love. The experience of having baby and particularly the importance of having free hands made me to focus on the backpack. And so I made my first very own design, the backpack, which so far responses well, particularly in England where I now live.



Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του Etsy; 
Μια φίλη μου μίλησε για το Etsy σαν τόπος για ποιοτικές αγορές. Με την επιστροφή μου στην Ελλάδα έψαξα πληροφορίες και άνοιξα το πρώτο μου μαγαζί με χριστουγεννιάτικες κυρίως δημιουργίες. Βρήκα τη διαδικασία πολύ έυκολη τόσο που πριν απο ένα χρόνο άνοιξα και το 2ο μαγαζί με τις τσάντες μου.
How did you decide to enter the world of Etsy?
 

A friend talked about Etsy as a place for quality shopping. When I returned to Greece I searched information and opened my first shop mainly with Christmas creations. I found the process very easy so I opened the second shop with my bags a year ago.


Επόμενος στόχος σου;
Θα ήθελα να ασχοληθώ περισσότερο με την τσάντα πλάτης (σχεδιαστικά και παραγωγικά) όπως επίσης και με το δέρμα. Θα ήθελα να μπορώ να έχω δέρμα στα σχεδιά μου.
Your next goal?
I would like to work more with the backpack (design and production) and also with leather. I wish I can have leather in my designs.


Βρείτε την Ελένη εδώ/Find Eleni here: etsy, fb, pin, twitter, insta 

Ραντεβού τον επόμενο μήνα με νέο φρέσκο μαγαζί!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε! 

See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!
Tasos