Fresh shop: semioX

Φρέσκια καλημέρα σε όλους με φρέσκο μαγαζί! Πριν από περίπου ένα χρόνο η Γωγώ αποφάσισε να ανοίξει το δικό της μαγαζί στο etsy! Σήμερα θα γνωρίσουμε την ιστορία πίσω από το semioX!
Fresh hello to everyone with a fresh shop! About a year ago, Giorgia decided to open her own shop on etsy! Today we will get to know the story behind semioX! 



Μίλησέ μας για σένα.
Γεια χαρά! Ονομάζομαι Γωγώ και είμαι 39 χρονών. Ζω και δημιουργώ σε ένα προάστιο της Αθήνας που μου προσφέρει απόσταση από την κίνηση και το θόρυβο της πρωτεύουσας. Η οικονομική κρίση με βρήκε με δυο πτυχία και «άχαρη» προϋπηρεσία χρόνων στην Αρχιτεκτονική και αποδείχτηκε μία θαυμάσια ευκαιρία. Αφήνοντας τις υπαλληλικές σχέσεις και την εργασία πίσω από μία οθόνη PC επέλεξα το χόμπι μου για επάγγελμα. Έτσι, συνέδεσα και πάλι το μυαλό με τα χέρια. Με βασικά εργαλεία ένα κοπίδι, τα αγαπημένα μου πολύχρωμα χαρτόνια και εύκαμπτο σύρμα, βάλθηκα να μεταφράζω τις εικόνες που γεννά το μυαλό και η ψυχή μου σε σχέδια και κατασκευές, λιγότερο ή περισσότερο απλές, με δύο ή τρεις διαστάσεις. Όλα αυτά γίνονται χάρτινα χρηστικά αντικείμενα - σημειωματάρια, άλμπουμ φωτογραφιών, θήκες cd, ευχετήριες κάρτες και επιτοίχιες τρισδιάστατες κατασκευές. Στα αφαιρετικά, γεωμετρικά σχέδια που αγαπώ, προστίθενται άλλα, εμπνευσμένα από τη φύση και την Αρχιτεκτονική. Όλα «ζωντανεύουν» με χαρτόνια σε έντονα χρώματα και «πινελιές» από σύρμα.
Tell us about you.
Hello! My name is Georgia and I am 39 years old. I live and create in Athens, in a place located as far from the crowd and noise of the city as possible. With two degrees and an awkward work experience in Architecture, the crisis arrived and proved to be a wonderful chance for me to move forward transforming my hobby into profession. So I reconnected brain and soul with my hands. With a cutter, my favorite colored cardboards and some flexible wire, I transform images in designs and constructions, less or more simple, with two or three dimensions. So here comes a number of paper objects for everyday but “special” use – notebooks, photo album, cd cases, wishing cards, 3d papercut art. I love subtractive geometry as well as shapes and designs inspired by nature and architecture. They all “come to life” with vivid colored cardboards and wire details.


Πως πήρες την απόφαση να μπεις στον κόσμο του etsy;
Η σχέση μου με το etsy ξεκίνησε με την παρότρυνση μιας φίλης μου, που ετοίμαζε τότε το δικό της μαγαζί. Το όνομα “semio X.” είναι μία “ηχητική μετάφραση” του "σημείο Χ." που εκφράζει το σταυροδρόμι, ένα τέλος και μιαν αρχή μαζί, στην επαγγελματική μου πορεία. Συγχρόνως, είναι απόλυτα συνδεδεμένο με το Χ-ειροποίητο σημειω-ματάριο, από το οποίο ξεκίνησαν όλα.Το etsy για μένα είναι μία συναρπαστική εμπειρία. Μέσα από το “semio X.” τα χάρτινά μου ταξιδεύουν σε μέρη που δεν φανταζόμουν ποτέ ότι θα βρεθούν. Συγχρόνως, μου δίνει την ευκαιρία να έρθω σε διαδικτυακή επαφή με άλλους “εραστές” των χειροποίητων αντικειμένων που εκπέμπουν το μεράκι με το οποίο είναι κατασκευασμένα.
How did you decide to enter the world of etsy?
My relationship with etsy came with the encouragement of a friend,while she was opening her own shop. The name “semio X.” is a vocal translation of “σημείο Χ.” that means “point X.” in greek. It came to express the crossroads, an end and a beginning in my career. Etsy is an exciting experience for me. Τhrough “semio X.” my paper goods have the chance to travel in places I could never have imagined. At the same time,I have the chance to communicate with other lovers of handmade items made with much love and care. 
 

Επόμενος στόχος σου;
Στόχος μου είναι να συνεχίσω να εκφράζομαι μέσα από τις κατασκευές μου και να δημιουργώ με χαρά και γαλήνη. Θα είμαι ευτυχής αν η ανταπόκριση σε αυτή τη δημιουργία είναι ικανή να με κρατάει μακριά από οτιδήποτε ξένο στα μεράκια μου.
Your next goal?

My goal is to continue expressing myself and create with peace and joy, making sales that can make it possible for me to keep away from any annoying, not loved occupation.

Βρείτε την Γεωργία εδώ/Find Giorgia here: etsy, fb  

Ραντεβού τον επόμενο μήνα με νέο φρέσκο μαγαζί!
Έως τότε συνεχίστε να τολμάτε!
See you next month with a new fresh shop!
Until then, keep daring!