Mobile αγοραστές: πέντε τρόποι να τους προσελκύσετε


Etsy.com handmade and vintage goods
 Φωτογραφία από το Cool Poster 


Μπορείτε να δείτε το πρωτότυπο κείμενο στην αγγλική γλώσσα εδώ.

Στις μέρες μας, υπάρχει μία πραγματική πληθώρα συσκευών που σας βοηθούν να φτάσετε στο αγαπημένο σας website. H κίνηση στο Etsy που προέρχεται από φορητές συσκευές αναπτύσσεται ραγδαία – τις καθημερινές σχεδόν το 40% της κίνησης στο Etsy προέρχεται από κινητά ενώ τα σαββατοκύριακα το ποσοστό αυτό φτάνει το 45% . "'Εως το πρώτο εξάμηνο του 2014, περιμένουμε ότι η mobile κίνηση στο Etsy θα καλύπτει την πλειοψηφία των επισκέψεων στο site καθημερινά" αναφέρει ο Chad Dickerson, διευθύνων σύμβουλος του Etsy στο blog post 30 Million Members Strong. Πολλοί επισκέπτες μπορεί να μην δουν ποτέ την desktop έκδοση του Etsy.com.

Πώς αυτό επηρεάζει τους επισκέπτες του καταστήματός σας; Κατά πρώτον, οι mobile αγοραστές έρχονται στο Etsy με δύο βασικούς τρόπους: επισκεπτόμενοι το Etsy.com μέσω του κινητού τους τηλεφώνου ή του tablet, ή μέσω της mobile εφαρμογής του Etsy. Κατά δεύτερον, πολλές mobile συσκευές έχουν μικρές οθόνες – τα mobile layouts είναι συχνά συμπιεσμένα και τακτοποιημένα με διαφορετικό τρόπο από τα αντίστοιχα στα επιτραπέζια συστήματα.

Διαβάστε στη συνέχεια για πέντε στρατηγικές που μπορείτε να υλοποιήσετε στο κατάστημά σας, προκειμένου να εκμεταλλευτείτε την ολοένα και μεγαλύτερη παρουσία των mobile αγοραστών.


1. Μπείτε στα… παπούτσια των αγοραστών σας


Ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσετε τι βλέπουν οι αγοραστές είναι να δείτε το κατάστημά σας σε διάφορες συσκευές. Χρησιμοποιώντας ένα smartphone ή ένα tablet σαν εργαλείο έρευνας, περιηγηθείτε στο κατάστημά σας με τη νοοτροπία ενός δυνητικού πελάτη. Δίνοντας ιδιαίτερη προσοχή στις φωτογραφίες και τους τίτλους, κρατήστε στο νου σας ορισμένες ερωτήσεις:
  • Πώς φαίνονται τα listings σας στο mobile website του Etsy.com;
  • Πώς φαίνονται στην mobile εφαρμογή του Etsy;
  • Πώς φαίνονται άλλα καταστήματα και listings από την οπτική του mobile;
  • Ποια μαθήματα μπορείτε να πάρετε από αυτά που κάνουν καλά άλλα shops (ή όχι και τόσο καλά) για να τα προσαρμόσετε στην δική σας mobile εμπειρία;


Δεν έχετε δική σας mobile συσκευή; Απευθυνθείτε στην κοινότητά σας για να ανταλλάξετε συμβουλές και εμπειρίες. Κάντε κάποια έρευνα με το κινητό ενός φίλου ή εντοπίστε μία βιβλιοθήκη, σχολείο ή κοινωνικό κέντρο τεχνολογίας με διαθέσιμες συσκευές για εκμάθηση και δανεισμό. Θα αποκτήσετε μεγαλύτερη αναγνώριση αν συνδεθείτε με τη δική σας Etsy Team για να ανταλλάξετε ιδέες και να δημιουργήσετε ένα δικό σας συνεργατικό εικονικό εργαστήριο συσκευών.

DeviceLabScreenshot copy

Το device lab του Etsy λειτουργεί σαν ένα one-stop-shop για τον έλεγχο αλλαγών στο layout ή το design σε μία ποικιλία mobile συσκευών.


2. Οξύνετε τη γραφή σας


Τίτλοι: Αφιερώστε κάποιο χρόνο για να διαμορφώσετε το κατάστημά σας τονίζοντας τους τίτλους και τις περιγραφές. Δημιουργείστε σύντομους και σαφείς τίτλους οι οποίοι περιλαμβάνουν τις πιο σχετικές πληροφορίες, έχοντας κατά νου πώς ο τίτλος επικάθεται πάνω στο κεντρική φωτογραφία του item.

TitlesScreenshot

Δείτε αυτό το παράδειγμα της εμφάνισης του τίτλου στην εφαρμογή του Etsy για το iPhone από το κατάστημα Saddle Shoe Signs


Περιγραφές: Αν αναλογίζεστε πώς οι αγοραστές διαβάζουν στον web, να ξέρετε ότι η ταχεία ανάγνωση και η αναζήτηση λέξεων-κλειδιών (keywords) είναι σημείο των καιρών. Προσπαθήστε να είστε λακωνικοί στις περιγραφές των items και δώστε προτεραιότητα στις πιο κρίσιμες πληροφορίες. Διευκολύντε τους να βρουν στοιχεία και περιγραφές και χρησιμοποιήστε λίστες για να τονίσετε τα βασικά στοιχεία. Σημειώστε ότι οι περιγραφές των items περικόπτονται από τις mobile εφαρμογές του Etsy μετά από εννέα γραμμές. Φροντίστε να κρατήσετε τις ζωτικές λεπτομέρειες πάνω από αυτό το όριο.

DescriptionsScreenshot
Δείτε πως η περιγραφή του item του Blackbird Tees περικόπτεται μετά τις εννέα γραμμές.


Φωνή: ρίξατε όλη την ψυχή σας στη δημιουργία του καταστήματός σας. Αφήστε όλη αυτή την προσωπικότητα και την οπτική να "λάμψει" μέσα από τις λέξεις σας. Γράψτε σε πρώτο πρόσωπο όσο αναφέρεστε στην ιστορία των items. Αποφύγετε απρόσωπες μαρκετινίστικες εκφράσεις. Δεν πρόκειται να γίνουν πιστευτές ή να υιοθετηθούν από τον αγοραστή. Για περισσότερα tips διαβάστε το How to Be Your Own Best Marketing Tool.


3. Εστιάστε στη φωτογραφία


Εντυπωσιάζουν οι φωτογραφίες σας σε μία οθόνη κινητού; Ενώ το μέγεθος των οθονών και οι αναλογίες τους ποικίλουν μεταξύ των συσκευών, μην αγχώνεστε να υπολογίζετε συγκεκριμένα μεγέθη εικόνων φωτογραφιών. Ανεβάστε φωτογραφίες υψηλής ποιότητας των items εντός των προδιαγραφών του Etsy (οριζόντιες ή τετράγωνες εικόνες με πλάτος 800-1000 pixels) και το Etsy θα προσαρμόσει τις εικόνες σας κατάλληλα.

PhotosScreenshot

Στα διαφορετικά αυτά σενάρια, οι φωτογραφίες περικόπτονται από το κέντρο της εικόνας. Θα πρέπει να σιγουρευτείτε ότι τα βασικά οπτικά στη φωτογραφία του προϊόντος σας είναι μπροστά και στο κέντρο. Μην γεμίζετε πολύτιμο φωτογραφικό χώρο με περιθώρια, κείμενο, υδατογραφήματα ή λογότυπα – προσθέτουν οπτική ακαταστασία και αποσπούν την προσοχή από το αντικείμενο. Μάθετε πώς να κάνετε τις φωτογραφίες σας έτοιμες για δημοσίευση στο How to Make Your Photos Publicity-Ready.


4. Ανανεώστε την σελίδα About


Η σελίδα About αποτελεί μία ευκαιρία να μοιραστείτε την μοναδική ιστορία της επιχείρησής σας. Έχοντας μία συνοπτική περιγραφή, εύστοχες φωτογραφίες και μία συνολική εικόνα του brand στο μυαλό σας, χρησιμοποιείστε την σελίδα About προκειμένου να προσφέρετε μία βαθύτερη ματιά στις διαδικασίες σας και στα παρασκήνια του καταστήματός σας. Όταν συμπληρωθεί, η σελίδα About έχει ειδική θέση στην εφαρμογή Etsy για το iPad, προσφέροντας μεγάλες, όμορφες φωτογραφίες, χώρο για την ιστορία σας και το banner του καταστήματός σας. Θα έχει επίσης περίβλεπτη θέση σε μελλοντικές εκδόσεις άλλων εφαρμογών του Etsy, καθώς και στην desktop έκδοση της σελίδας listing.

AboutpageScreenshot
H About σελίδα του Bark Décor κάνει καλή χρήση των οπτικών στοιχείων.



5. "Σκάψτε" στα στατιστικά


Αναρωτιέστε πόσοι άνθρωποι βρίσκουν το shop σας μέσω mobile συσκευών; Εργαλεία όπως το Google Analytics και το Shop Stats του Etsy μπορεί να σας βοηθήσουν να μάθετε περισσότερα για την κίνηση και το κοινό του shop σας.

Η εγκατάσταση του Google Analytics είναι εύκολη για τα Etsy shops και παρέχει μία εις βάθος ανάλυση του τρόπου με τον οποίο η κίνηση του web μεταφέρεται στο κατάστημά σας. Για να δείτε μία περίληψη της κίνησης που προέρχεται από κινητά, tablet και επιτραπέζια συστήματα, δείτε την επιλογή Audience στο αριστερό menu πλοήγησης του Google Analytics Dashboard.

Για να δείτε μόνο τα mobile δεδομένα για οποιοδήποτε report τρέχετε στο Google Analytics, πηγαίνετε στην επιλογή Advanced Segments και επιλέξτε Mobile Traffic.


Mobiletraffic


Στην ενότητα Shop Stats του Etsy μπορείτε να ελέγξετε για στοιχεία που αφορούν mobile sites. Αν δείτε ένα site το οποίο αναγράφεται ως m.facebook.com ή m.pinterest.com, αυτό σημαίνει ότι οι mobile εκδόσεις αυτών των web sites έχουν στείλει κίνηση στο κατάστημά σας. Οι ίδιες πληροφορίες μπορούν επίσης να βρεθούν στο Google Analytics στην ενότητα Traffic Sources > Sources > Referrals.

Τι μπορείτε να κάνετε με όλα αυτά τα δεδομένα; Αν βλέπετε μεγάλη κίνηση από τη mobile σελίδα του Facebook, είναι πιθανόν ότι το ακροατήριό σας περιλαμβάνει mobile χρήστες του Facebook. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτή την πληροφορία για να βελτιώσετε τα σχέδιά σας στα social media και να κάνετε την Facebook σελίδα του καταστήματός σας ακόμη πιο ελκυστική για τους mobile χρήστες. Ο κόσμος είναι το στρείδι σας – χρησιμοποιήστε αυτά τα μαργαριτάρια της γνώσης για να περάσετε το νέο σύνορο του mobile shopping.

Πρωτότυπο κείμενο: Julie Schneider, απόδοση: GiannisBothos .